marți, 19 martie 2013

Avanjatele pastei de dinti organice

Pasta de dinti clasica contine diverse incrediente chimice precum propylene glycol, folosit ca antigel pentru motoarele avioanelor si titanium dioxide care se gaseste in vopseluri. Nu stii niciodata ce ingrediente sunt folosite pentru fabricarea pastei de dinti.

Am inceput sa caut o alternativa cand a trebuit sa gasesc o pasta de dinti pentru fetita mea, la inceput am gasit o reteta pe internet si am facut un amestec pe care l-am folosit timp de o luna, sincer avea un gust oribil si a trebui sa renuntam la el.

Cand am inceput sa citesc despre efectele adverse ale pastei de dinti, un produs folosit de milioane de oameni, m-am cam speriat, am renuntat imediat la ea si m-am reorientat catre produsele naturale.

Pasta de dinti speciala pentru cei mici
Asa am gasit si pasta de dinti naturala pentru copii Sanavita, fetitei mele ii place foarte tare, are un miros specific, eucolipt cu menta, miroase bine si nu are ingrediente chimice.

Spuma este facuta cu ajutorul carbonatului de calciu, inlocuind SLS-ul. Am luat ca exemplu pasta de dinti de la Sanavita pentru ca am folosit-o si a avut efect, ca ingrediente are propilis, mir, carrareen, ulei esential de fennel, glicerina vegetala si carbonat de calciu.

Poti folosi si remedii mai naturale pentru patrunjelul, dar majoritatea sunt solutii de moment, nu iti ofera o respiratie proaspata si mai ales dinti curati, cred ca acesta este principalul avantaj al pastei de dinti ecologice, ofera respiratie proaspata si dinti albi si curati fara a avea eu impact negative asupra sanatatii tale.

Singurul lucru sa spun negativ ar fi ca are un gust cam ciudat, copii se adapteaza mult mai repede ca noi, totusi te obisnuiesti destul de repede, daca treci peste acest aspect vei vedea ca ai mai multe avantaje decat daca ai  folosi o pasta de dinti traditional.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu